Waarmee kunnen we je helpen?
Algemene vragen
Hoe kunnen jullie prijzen zo laag zijn?
Wij kopen onze zaden en bloembollen rechtstreeks bij de producent en doen zelf de verpakking. Dit betekent dat we alle dure tussenpartijen ertussenuit halen. Zo kunnen we je de beste kwaliteit voor de beste prijs bieden en voorkom je de hoge prijzen van andere verkopers.
Krijg ik een handleiding?
Ja, al onze zakjes met zaden, bloembollen en ander plantgoed bevatten een handleiding. Op onze zaadzakjes vind je een eenvoudige en duidelijke handleiding die je helpt met voorkiemen, verplanten en zaaien op de juiste tijdstippen en omstandigheden. De zakjes met bloembollen en knollen bevatten ook gedetailleerde plantinstructies, zodat je bloemen zo mooi mogelijk uit de verf (lees grond) komen!
Word je assortiment uitgebreid?
Ja, we breiden ons assortiment continu uit met nieuwe zaden en bloembollen, zodat je altijd de beste kwaliteit en selectie vindt.
Voor ons is het belangrijk dat je precies de zaden en bloembollen vindt die je zoekt voor je project. Heb je wensen of ideeën voor nieuwe producten? Laat het ons weten! Stuur een e-mail naar info@blomea.nl
Vragen over zaden
Hoe lang zijn jullie biologische zaden houdbaar?
De houdbaarheid hangt af van het soort zaad. Over het algemeen blijven zaden langer goed dan je zou verwachten. De kieming kan echter afnemen na verloop van tijd.
Onze zakjes vermelden een aanbevolen houdbaarheidsdatum, maar zaden kunnen vaak lang na die datum nog ontkiemen bij correcte opslag. Voor het beste resultaat adviseren wij om de zaden voor de aangegeven datum te zaaien.
Hoe bewaar ik mijn zaden het beste?
Voor optimale houdbaarheid bewaar je zaden koel, droog en uit direct zonlicht.
Vragen over bloembollen en knollen
Hoe kan ik mijn bloembollen bewaren als ik ze niet meteen ga planten?
Bloembollen bewaar je droog en koel. Voorkom vocht om rot te vermijden, en houd ze uit direct zonlicht.
Wanneer moet ik bloembollen planten?
Voorjaarsbollen zoals tulpen plant je in de herfst, voordat de vorst intreedt. Zomerbollen, zoals dahlia's, plant je in het voorjaar zodra de kans op vorst voorbij is.
Pre-order
Wat gebeurt er als ik een pre-order product bestel samen met artikelen die al op voorraad zijn?
Beste je een product dat als pre-order is gemarkeerd samen met producten die op voorraad zijn, dan verzenden we je gehele bestelling zodra de pre-order producten beschikbaar zijn.
Wil je de aanwezige producten sneller ontvangen, dan raden we aan om twee aparte bestellingen te plaatsen.
Betaling
Wat moet ik doen als mijn betaalkaart wordt geweigerd?
Controleer bij geweigerde betalingen eerst of de kaartgegevens correct zijn ingevuld. Probeer een andere kaart en als het probleem blijft, neem dan contact op met je bank.
Je kunt ook altijd contact met ons opnemen via info@blomea.nl. We helpen je graag verder.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren betaling met iDEAL, VISA, MasterCard, Bancontact, Klarna en PayConiq.
Wil je via factuur betalen? Stuur dan een e-mail naar info@blomea.nl
Bezorging
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
We werken samen met DHL, wat snelle en betrouwbare levering garandeert.
Normaal gesproken ontvang je je pakket binnen 2-3 werkdagen na bestelling. Na het inpakken van je bestelling ontvang je een Track & Trace-code per e-mail, waarmee je je pakket tot aan de ontvangst kunt volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij zorgen voor voordelige verzendkosten. Bezorging bij een pakketpunt kost 4,99 €. Wil je je bestelling thuis laten bezorgen, dan bedragen de kosten 4,99 €.
Hoe ver is mijn bestelling?
Je kan je bestelling volgen met het Track & Trace-nummer dat je per e-mail hebt ontvangen.
Als je bestelling voorbestelde artikelen bevat, wordt alles tegelijk verzonden zodra deze op voorraad zijn.
Klantenservice
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Heb je vragen of hulp nodig? Neem dan gerust contact met ons op via info@blomea.nl. We streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur te reageren op je berichten.